"Ω Κρίτων, έφη, τω Ασκληπιώ ωφείλομεν αλεκτρυόνα. αλλά απόδοτε και μή αμελήσητε" Σωκράτης, 469-399 π.Χ.

Τρίτη, 30 Απριλίου 2013

Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί

Χαλκιδική S.O.S 

Η Χαλκιδική βιώνει την Μεγάλη Βδομάδα. 

Σήμερα σε όλες τις εκκλησίες το : 
"Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί"   

 15 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν.  16 Οὐαὶ ὑμῖν, ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ λέγοντες ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ ναῷ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ᾿ ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ χρυσῷ τοῦ ναοῦ, ὀφείλει.  17 μωροὶ καὶ τυφλοί! τίς γὰρ μείζων ἐστίν, ὁ χρυσός ἢ ὁ ναὸς ὁ ἁγιάζων τὸν χρυσόν;   (1)

---------------
" Και γνωρίζουμε όλοι καλά ότι την Υβρι ακολουθεί η Κάθαρση! Αυτό θα πρέπει όλοι να το αναλογιστούμε και να αποφύγουμε να καταδικάζουμε ή να επευφημούμε με ευκολία τις αντιδράσεις των κατοίκων. Μακάρι η χώρα μας να μη βιώσει περαιτέρω την Κάθαρση που ήδη βιώνει για όλα όσα συνέβησαν τα τελευταία τριάντα χρόνια. Μακάρι οι Σκουριές να είναι η τελευταία σκηνή του δράματος. Πολύ φοβόμαστε όμως ότι είναι μόνο η αρχή... " 
από το άρθρο του κ. Ι.Ν. Φιλιππάκη στην εφημ . ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και με τίτλο : 

Σκουριές ή αλλιώς «σύγχρονη Υβρις»

http://www.dimokratianews.gr/content/13901/σκουριές-ή-αλλιώς-«σύγχρονη-υβρις»

---------------

To Επενδυτικό Σχέδιο 

της Eldorado Gold 

για τη Χαλκιδική






* 4 τόνοι εκρηκτικά ημερησίως
* τόνοι επιβλαβής σκόνης στον αέρα , ακόμη να εξηγηθεί το "ακραίο σενάριο" των 3.000 τόνων σκόνης αν θα είναι ανά ώρα, ημέρα, μήνα ή έτος !!!!!!!
* δεν λένε ότι θα έχουμε εξαφάνιση των νερών αλλά "μετακίνηση" του υδροφόρου ορίζοντα !!!!!!
* τέλματα απορροής (χαβούζες) με υπολείμματα επεξεργασίας, ύψους 170 μέτρα (2 στο σύνολο)
* επιφανειακές ανοικτές εξορύξεις (open pit) με 705 μέτρα με βάθος -200 στις Σκουριές με προοπτική για Πιάβιτσα !!!
* 4 διεσπαρμένα εργοστάσια επεξεργασίας κοιτασμάτων (Μαδεμ Λάκκο , Στρατώνι, Ολυμπιάδαμ Σκουριές)!!!
* ομολογία υπευθύνων της Εταιρείας ότι το κυάνιο χρησιμοποιείται εδώ και καιρό στο Στρατώνι αλλά όπως και "την χλωρίνη δεν λερώνει" εκτός εάν την πιεις !!!!!!! 
* αποψίλωση 5.000 στρεμμάτων αρχέγονου δάσους
* η συνέχεια των εργασιών οφείλεται ΄στο ότι και τα δέντρα κοπήκανε ....
κλπ κλπ κλπ

όλα αυτά σε μια έκταση 317.000 στρεμμάτων στην καρδιά της Χαλκιδικής που δόθηκε ... μπιτ παρά και όλα πρέπει σώνει και καλά να είναι ο.κ. ;
317.000 στρέμματα γης στην Χαλκιδική πόσο αξίζουν ;
Είναι λογική η αγορά όλης αυτής της Γης και των ακολουθημάτων αυτής, με 11 εκ € από μια εταιρεία που δημιουργήθηκε σε μια ώρα με κεφαλαιακή επάρκεια ... 60.000 € ελέω πτώχευσης της προηγούμενης Καναδικής εταιρείας ; 



Open Pit Gold Mining




OYAOY !!!!!

---------------

ΚΑΙ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΓΙΑΤΊ ; 

ΜΗΠΩΣ ΛΌΓΩ και της ύπαρξις των συμφερόντων που η κα Σοφία Βούλτεψη αναφέρει ως :

"Ο «Δράκουλας της Τρανσυλβανίας» και οι Δράκουλες της Ελλάδας" 
στο παλαιότερο άρθρο της (25/2/2011) στη Ελεύθερη Ζώνη ;

" Ας μην διερωτάται, λοιπόν, κανείς «πού πήγαν τα λεφτά;». 
Ας μην προσπαθούν να μας πείσουν πως πρέπει να αναλάβουν τις νέες αποκρατικοποιήσεις, διότι το παρελθόν δεν εμπνέει την παραμικρή εμπιστοσύνη.

Και ας μην περιμένουν συναίνεση από τον λαό αν δεν τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι της ρεμούλας. Διότι αν αποκαλούσαν τον Τίμιτς «Δράκουλα της Τρανσυλβανίας», αυτοί είναι χίλιες φορές πιο αιμοδιψείς δράκουλες. Και γιατί αν ο «Δράκουλας της Τρανσυλβανίας» τρέφεται με χρυσό και μαύρο χρυσό, αυτοί τρέφονται με το αίμα του λαού της χώρας που τους γέννησε. "

Διαβάστε το πλήρες άρθρο της εδώ :http://www.elzoni.gr/html/ent/990/ent.6990.asp 

---------------

Περιφέρουν μία Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που φοβούνται να την συζητήσουν .... 

Οδηγηθήκαμε ως Χαλκιδική σε μονοπάτια ... Λατινικής Αμερικής & Νοτίου Αφρικής
διότι ξεχάσαμε το ΑΥΤΟΝΌΗΤΟ της Τοπικής Κοινωνικής Συναίνεσης !!!


" Με βάση την αξιολόγηση της ΜΠΕ, η οποία δόθηκε προς διαβούλευση, και των άλλων διαθέσιμων στοιχείων, το Συμβούλιο Περιβάλλοντος του Α.Π.Θ. θεωρεί ότι το προτεινόμενο επενδυτικό σχέδιο ανάπτυξης για τα Μεταλλεία Κασσάνδρας δεν είναι αειφόρο, αφού θα αλλάξει ριζικά τον χαρακτήρα της ευρύτερης περιοχής, η οποία διαθέτει πλούσιο και μοναδικό φυσικό περιβάλλον, αξιόλογο ιστορικό και πολιτισμικό τοπίο (οι αρχαιολογικοί χώροι μάλιστα περιλαμβάνουν και την γενέτειρα του Αριστοτέλη) και μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης του αγροτικού και του τουριστικού τομέα. " !!!!!!!!!

Είναι Τραγικό Κύριοι-ες ...
Σε ένα τουριστικό νομό να μην έχουνε "λεπτομερή σχεδιασμό σε επίπεδο νομού ο οποίος να ρυθμίζει τα ζητήματα συγκρούσεων των εξορυκτικών δραστηριοτήτων με άλλες χρήσεις και κυρίως του τουρισμού " !!!!!!!! 

Επίσης να συγχαρούμε όλα εκείνα τα πολιτικά πρόσωπα 
που καταφέρανε όλα αυτά τα χρόνια 
να θεωρείται όλοι η πρό ΑΘΩ περιοχή ως ... 
"χωρίς δυνατότητα
ανάπτυξης μαζικού τουρισμού" 

ΣΤΕ αριθμός 1492/20Ϊ3 σελ 19-20

" ... Το γεγονός δε ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχει
προηγηθεί ο προβλεπόμενος από το Ειδικό Πλαίσιο για τη Βιομηχανία
λεπτομερής σχεδιασμός σε επίπεδο νομού, ο οποίος να ρυθμίζει τα
ζητήματα συγκρούσεων των εξορυκτικών δραστηριοτήτων με άλλες
χρήσεις και κυρίως του τουρισμού, δεν καθιστά πάντως πλημμελή τη
χωροθέτηση της επίμαχης δραστηριότητας, η οποία αναπτύσσεται αφ’
ενός σε ήδη υπάρχουσες μεταλλευτικές περιοχές (Ολυμπιάδα, Μαντέμ
Λάκκου, Μαύρες Πέτρες) και στις ήδη υφιστάμενες και επεκτεινόμενες
λιμενικές εγκαταστάσεις Στρατωνίου και αφ’ ετέρου σε δασική περιοχή
(Σκουριές), για την οποία δεν προβάλλεται ότι παρουσιάζει τουριστικό
ενδιαφέρον, ούτε από το Χωροταξικό Πλαίσιο του Τουρισμού προκύπτει
κάτι τέτοιο, εν πάση δε περιπτώσει στη Μ.Π.Ε. έχουν εκτιμηθεί οι
επιπτώσεις στις λοιπές χρήσεις, οι οποίες αναμένονται αμελητέες ως προς
τις δραστηριότητες του πρωτογενούς τομέα, αφού μόλις 70 στρέμματα
γεωργικής γης θα καταληφθούν για τις ανάγκες του έργου, σημαντικά
θετικές για τις δραστηριότητες του δευτερογενούς τομέα λόγω της αύξησης
των υποστηρικτικών της εκμετάλλευσης δραστηριοτήτων
(κατασκευαστικών, χωματουργικών, μεταφορικών, επισκευών,
συντηρήσεων κ.λπ.), ενώ δεν αξιολογούνται ως ασύμβατες με τον τουρισμό της περιοχής, ο οποίος επικεντρώνεται κυρίως στην ίερισσό και
την Ολυμπιάδα, είναι ιδιαίτερα περιορισμένος σε επίπεδο νομού (0 8%
τουριστικής κίνησης και 2% των κλινών του νομού χωρίς δυνατότητα
ανάπτυξης μαζικού τουρισμού) και μπορεί να ενισχυθεί με τη δημιουργία
θεματικού τουρισμού σχετικού με τη μεταλλευτική δραστηριότητα,
σύμφωνα και με τις κατευθύνσεις του Ειδικού Χωροταξικού για τον
Τουρισμό. ... "

Σε 224 μόλις λέξεις το ΣΤΕ ... άδειασε όλοι την Χαλκιδική !!!


ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - ELDORADO GOLD
part 1



Κύριοι ... και πάλι τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΜΟΥ 
διότι με εσάς το πρόβλημα 
ΔΕΝ είναι το ΝΕΡΟ Ή ο ΑΕΡΑΣ 
αλλά η λογική της ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΜΑΣ !!! 

όλοι οι φίλοι ανεξαρτήτως εργασίας, σκέψης κλπ κλπ κλπ μου είπαν ότι σας περιμένουν να σας τρατάρουν .... εισπιεζόμενο νερό !!!

" Όσον δε αφορά στις υφιστάμενες γεωτρήσεις
ύδρευσης των περιοχών Παλαιοχωρίου και Μεγάλης Παναγιάς, οι οποίες αναμένεται να επηρεαστούν από τον κώνο και να υποστούν πτώση 20-40 μ., η μελέτη προτείνει επανορθωτικά μέτρα είτε μέσω εκβαθύνσεως είτε με χρήση εισπιεζόμενου νερού. " 
1492/2013 σελ. 65


ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - ELDORADO GOLD
part 2



---------------

Κύριοι -ες 

"... είναι μια καλή ευκαιρία για να ξαναδούμε το θέμα της επένδυσης στο μεταλλείο της Χαλκιδικής. Να δούμε για τι είδους επένδυση μιλάμε και εάν αυτού του είδους οι επενδύσεις θα δώσουν το «φιλί της ζωής» στη χώρα. ... " 
από το Ποντίκι και το άρθρο :
"Για ποιά επένδυση μιλάμε ;" 

---------------

Τελειώνοντας, σας θυμίζω την παλιότερη απόφαση για το ένα εργοστάσιο χρυσού στην Ολυμπιάδα :

Σ.τ.Ε. 613/2002, Ολομέλεια [TVX ΗΕΛΛΑΣ Α.Ε.]

ΠΡΌΕΔΡΟΣ: ΧΡ. ΓΕΡΑΡΉΣ
ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ: Α. ΡΆΝΤΟΣ, ΣΎΜΒΟΥΛΟΣ
ΔΙΚΗΓΌΡΟΙ: Α. ΧΑΡΟΚΌΠΟΥ, Δ. ΑΝΑΣΤΑΣΌΠΟΥΛΟΣ (Ν.Σ.Κ.), Φ. ΣΠΥΡΌΠΟΥΛΟΣ,
X. ΠΟΛΊΤΗΣ, Ι. ΔΡΥΛΛΕΡΆΚΗΣ

[ΤΕΥΧΟΣ 6/2002]

Περιβάλλον - Βιώσιμη ανάπτυξη (άρθρο 24 Συντ.). Τα κρατικά όργανα οφείλουν κατά τη λήψη μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος να σταθμίζουν και άλλους παράγοντες αναγόμενους στο δημόσιο συμφέρον. Εξέρχεται των ορίων του ακυρωτικού ελέγχου η ευθεία αξιολόγηση των συνεπειών ενός έργου και η κρίση αν η πραγματοποίησή του αντίκειται στην αρχή της βιώσιμης ανάπτυξης. Η προσβαλλόμενη πράξη έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την κατασκευή και λειτουργία εγκαταστάσεων παραγωγής χρυσού στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής είναι μη νόμιμη, ως προϊόν πλημμελούς σταθμίσεως μεταξύ αφενός σκοπών θαλπομένων μεν από τον νόμο και το Σύνταγμα αλλά όχι επαρκών να αντισταθμίσουν την επαπειλούμενη βλάβη του φυσικού περιβάλλοντος και αφετέρου της τελευταίας αυτής βλάβης. Μειοψηφία. Δεκτή η αίτηση ακυρώσεως. 

---------------

Εκτός εάν
ΌΛΟΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΒΟΥΒΟΊ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΟΥ :"Έτσι γίνονται οι μπίζνες στην Ελλάδα, κορόιδα" 

---------------

(1)
Κατα Ματθαιον

(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 23)


O Ιησούς κατακρίνει τους γραμματείς και τους Φαρισαίους
1 Τότε ὁ ᾿Ιησοῦς ἐλάλησε τοῖς ὄχλοις καὶ τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ  2 λέγων· ἐπὶ τῆς Μωσέως καθέδρας ἐκάθισαν οἱ γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι.  3 πάντα οὖν ὅσα ἐὰν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γάρ, καὶ οὐ ποιοῦσι.  4 δεσμεύουσι γὰρ φορτία βαρέα καὶ δυσβάστακτα καὶ ἐπιτιθέασιν ἐπὶ τοὺς ὤμους τῶν ἀνθρώπων, τῷ δὲ δακτύλῳ αὐτῶν οὐ θέλουσι κινῆσαι αὐτά.  5 πάντα δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν ποιοῦσι πρὸς τὸ θεαθῆναι τοῖς ἀνθρώποις. πλατύνουσι γὰρ τὰ φυλακτήρια αὐτῶν καὶ μεγαλύνουσι τὰ κράσπεδα τῶν ἱματίων αὐτῶν,  6 φιλοῦσι δὲ τὴν πρωτοκλισίαν ἐν τοῖς δείπνοις καὶ τὰς πρωτοκαθεδρίας ἐν ταῖς συναγωγαῖς  7 καὶ τοὺς ἀσπασμοὺς ἐν ταῖς ἀγοραῖς καὶ καλεῖσθαι ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων ραββὶ ραββί. 8 ὑμεῖς δὲ μὴ κληθῆτε ραββί· εἷς γὰρ ὑμῶν ἐστιν ὁ διδάσκαλος, ὁ Χριστός· πάντες δὲ ὑμεῖς ἀδελφοί ἐστε.  9 καὶ πατέρα μὴ καλέσητε ὑμῶν ἐπὶ τῆς γῆς· εἷς γάρ ἐστιν ὁ πατήρ ὑμῶν, ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς.  10 μηδὲ κληθῆτε καθηγηταί· εἷς γὰρ ὑμῶν ἐστιν ὁ καθηγητής, ὁ Χριστός.  11 ὁ δὲ μείζων ὑμῶν ἔσται ὑμῶν διάκονος.  12 ὅστις δὲ ὑψώσει ἑαυτὸν ταπεινωθήσεται, καὶ ὅστις ταπεινώσει ἑαυτὸν ὑψωθήσεται.  13 Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κατεσθίετε τὰς οἰκίας τῶν χηρῶν καὶ προφάσει μακρὰ προσευχόμενοι· διὰ τοῦτο λήψεσθε περισσότερον κρῖμα.  14 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.  15 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν.  16 Οὐαὶ ὑμῖν, ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ λέγοντες ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ ναῷ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ᾿ ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ χρυσῷ τοῦ ναοῦ, ὀφείλει.  17 μωροὶ καὶ τυφλοί! τίς γὰρ μείζων ἐστίν, ὁ χρυσός ἢ ὁ ναὸς ὁ ἁγιάζων τὸν χρυσόν;  18 καί· ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ᾿ ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ δώρῳ τῷ ἐπάνω αὐτοῦ, ὀφείλει. 19 μωροὶ καὶ τυφλοί! τί γὰρ μεῖζον, τὸ δῶρον ἢ τὸ θυσιαστήριον τὸ ἁγιάζον τὸ δῶρον;  20 ὁ οὖν ὀμόσας ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ ὀμνύει ἐν αὐτῷ καὶ ἐν πᾶσι τοῖς ἐπάνω αὐτοῦ·  21 καὶ ὁ ὀμόσας ἐν τῷ ναῷ ὀμνύει ἐν αὐτῷ καὶ ἐν τῷ κατοικήσαντι αὐτόν·  22 καὶ ὁ ὀμόσας ἐν τῷ οὐρανῷ ὀμνύει ἐν τῷ θρόνῳ τοῦ Θεοῦ καὶ ἐν τῷ καθημένῳ ἐπάνω αὐτοῦ.  23 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι ἀποδεκατοῦτε τὸ ἡδύοσμον καὶ τὸ ἄνηθον καὶ τὸ κύμινον, καὶ ἀφήκατε τὰ βαρύτερα τοῦ νόμου, τὴν κρίσιν καὶ τὸν ἔλεον καὶ τὴν πίστιν· ταῦτα δὲ ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα μὴ ἀφιέναι.  24 ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες! 25 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι καθαρίζετε τὸ ἔξωθεν τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ἐξ ἁρπαγῆς καὶ ἀδικίας. 26 Φαρισαῖε τυφλέ, καθάρισον πρῶτον τὸ ἐντὸς τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἵνα γένηται καὶ τὸ ἐκτὸς αὐτῶν καθαρόν.  27 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας.  28 οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δὲ μεστοί ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας.  29 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι οἰκοδομεῖτε τοὺς τάφους τῶν προφητῶν καὶ κοσμεῖτε τὰ μνημεῖα τῶν δικαίων,  30 καὶ λέγετε· εἰ ἦμεν ἐν ταῖς ἡμέραις τῶν πατέρων ἡμῶν, οὐκ ἂν ἦμεν κοινωνοὶ αὐτῶν ἐν τῷ αἵματι τῶν προφητῶν.  31 ὥστε μαρτυρεῖτε ἑαυτοῖς ὅτι υἱοί ἐστε τῶν φονευσάντων τοὺς προφήτας.  32 καὶ ὑμεῖς πληρώσατε τὸ μέτρον τῶν πατέρων ὑμῶν.  33 ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;  34 διὰ τοῦτο ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω πρὸς ὑμᾶς προφήτας καὶ σοφοὺς καὶ γραμματεῖς, καὶ ἐξ αὐτῶν ἀποκτενεῖτε καὶ σταυρώσετε, καὶ ἐξ αὐτῶν μαστιγώσετε ἐν ταῖς συναγωγαῖς ὑμῶν καὶ διώξετε ἀπὸ πόλεως εἰς πόλιν,  35 ὅπως ἔλθῃ ἐφ᾿ ὑμᾶς πᾶν αἷμα δίκαιον ἐκχυνόμενον ἐπὶ τῆς γῆς ἀπὸ τοῦ αἵματος ῎Αβελ τοῦ δικαίου ἕως τοῦ αἵματος Ζαχαρίου υἱοῦ Βαραχίου, ὃν ἐφονεύσατε μεταξὺ τοῦ ναοῦ καὶ τοῦ θυσιαστηρίου.  36 ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἥξει ταῦτα πάντα ἐπὶ τὴν γενεὰν ταύτην. 1 Τότε ο Ιησούς μίλησε στα πλήθη και στους μαθητές του,  2 λέγοντας: «Πάνω στην καθέδρα του Μωυσή κάθισαν οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι.  3 Όλα όσα σας πουν, λοιπόν, κάντε και τηρείτε, αλλά κατά τα έργα τους μην κάνετε. γιατί λένε και δεν κάνουν.  4 Δένουν, μάλιστα, βαριά και δυσβάστακτα φορτία, και τα θέτουν πάνω στους ώμους των ανθρώπων, αλλά αυτοί με το δάχτυλό τους δε θέλουν να τα κουνήσουν. 5 Και όλα τα έργα τους τα κάνουν, για να τους δουν με θαυμασμό οι άνθρωποι. Γιατί πλαταίνουν τα φυλαχτά τους και μεγαλώνουν τα κράσπεδα,  6 και αγαπούν το πρώτο κάθισμα στα δείπνα και τις πρωτο καθεδρίες στις συναγωγές 7 και τους χαιρετισμούς στις αγορές και να καλούνται από τους ανθρώπους: “Ραβί”.  8 Εσείς όμως μην κληθείτε “Ραβί” – γιατί ένας είναι ο δικός σας δάσκαλος, ενώ εσείς όλοι είστε αδελφοί. 9 Και “πατέρα” σας μην καλέσετε κάποιον πάνω στη γη, γιατί ένας είναι ο δικός σας ο Πατέρας, ο ουράνιος.  10 Μήτε κληθείτε “καθοδηγητές”, γιατί καθοδηγητής σας είναι ένας, ο Χριστός.  11 Αλλά ο μεγαλύτερός σας να είναι διάκονός σας. 12 Όποιος, λοιπόν, υψώσει τον εαυτό του θα ταπεινωθεί και όποιος ταπεινώσει τον εαυτό του θα υψωθεί.  13 Αλίμονο όμως σ’ εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, γιατί κατατρώτε τις οικίες των χηρών και για πρόφαση κάνετε μακριές προσευχές. γι’ αυτό θα λάβετε περισσότερη καταδίκη.  14 Και αλίμονο σ’ εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, γιατί κλείνετε τη βασιλεία των ουρανών μπροστά στους ανθρώπους. Γιατί εσείς δεν εισέρχεστε ούτε εκείνους που θέλουν να εισέλθουν τους αφήνετε να εισέλθουν.  15 Αλίμονο σ’ εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, γιατί γυρνάτε τη θάλασσα και την ξηρά για να κάνετε έναν προσήλυτο και, όταν γίνει, τον κάνετε γιο της γέεννας διπλά από εσάς.  16 Αλίμονο σ’ εσάς, οδηγοί τυφλοί, που λέτε: “Όποιος ορκιστεί στο ναό δεν είναι τίποτα. Όποιος όμως ορκιστεί στον χρυσό του ναού οφείλει να πράξει”.  17 Μωροί και τυφλοί, γιατί ποιος είναι μεγαλύτερος, ο χρυσός ή ο ναός που αγίασε τον χρυσό;  18 Και λέτε επίσης: “Όποιος ορκιστεί στο θυσιαστήριο δεν είναι τίποτα. Όποιος όμως ορκιστεί στο δώρο που είναι πάνω σ’ αυτό οφείλει να πράξει”.  19 Τυφλοί, γιατί ποιο είναι μεγαλύτερο, το δώρο ή το θυσιαστήριο που αγιάζει το δώρο;  20 Όποιος λοιπόν ορκίστηκε στο θυσιαστήριο ορκίζεται σ’ αυτό και σε όλα όσα είναι πάνω του.  21 Και όποιος ορκίστηκε στο ναό ορκίζεται σ’ αυτόν και σ’ Εκείνον που τον κατοικεί.  22 Και όποιος ορκίστηκε στον ουρανό ορκίζεται στο θρόνο του Θεού και σ’ Εκείνον που κάθεται πάνω του.  23 Αλίμονο σ’ εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, γιατί αποδεκατίζετε το δυόσμο και τον άνηθο και το κύμινο και αφήσατε τα σπουδαιότερα του νόμου: τη δίκαιη κρίση και το έλεος και την πίστη. Αυτά λοιπόν έπρεπε να κάνετε, κι εκείνα να μην αφήνετε.  24 Οδηγοί τυφλοί, που διυλίζετε το κουνούπι, αλλά καταπίνετε την καμήλα. 25 Αλίμονο σ’ εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, γιατί καθαρίζετε το απέξω του ποτηριού και του πιάτου, ενώ από μέσα είναι γεμάτα από αρπαγή και ακράτεια.  26 Φαρισαίε τυφλέ, καθάρισε πρώτα το εντός του ποτηριού, για να γίνει και το έξω του καθαρό.  27 Αλίμονο σ’ εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, γιατί μοιάζετε με τάφους ασβεστωμένους, οι οποίοι απέξω βέβαια φαίνονται ωραίοι, αλλά από μέσα είναι γεμάτοι από οστά νεκρών και από κάθε ακαθαρσία.  28 Έτσι κι εσείς απέξω βέβαια φαίνεστε στους ανθρώπους δίκαιοι, αλλά από μέσα είστε γεμάτοι υποκρισία και ανομία. 29 Αλίμονο σ’ εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, γιατί οικοδομείτε τους τάφους των προφητών και κοσμείτε τα μνήματα των δικαίων, 30 και λέτε: “Αν ήμασταν στις ημέρες των πατέρων μας, δε θα ήμασταν με αυτούς συμμέτοχοι στο αίμα των προφητών που έχυσαν”. 31 Ώστε μαρτυρείτε για τους εαυτούς σας ότι είστε γιοι εκείνων που φόνευσαν τους προφήτες.  32 Και εσείς συμπληρώστε το μέτρο της ανομίας των πατέρων σας.  33 Φίδια, γεννήματα εχιδνών, πώς θα αποφύγετε την κρίση της γέεννας;  34 Γι’ αυτό, ιδού, εγώ αποστέλλω προς εσάς προφήτες και σοφούς και γραμματείς. Από αυτούς άλλους θα σκοτώσετε και θα σταυρώσετε, και από αυτούς άλλους θα μαστιγώσετε στις συναγωγές σας και θα καταδιώξετε από πόλη σε πόλη.  35 για να έρθει πάνω σας κάθε αίμα δίκαιο που χύνεται πάνω στη γη, από το αίμα του Άβελ του δίκαιου ως το αίμα του Ζαχαρία, του γιου του Βαραχία, που φονεύσατε μεταξύ του ναού και του θυσιαστηρίου.  36 Αλήθεια σας λέω, 
 θα έρθουν όλα αυτά πάνω στη γενιά αυτή». 

***************

Συμπολίτες :
«Αναστάσεως ημέρα, λαμπρυνθώμεν λαοί, Πάσχα Κυρίου Πάσχα…»
(Καταβασίαι του Πάσχα, α’ ειρμός)

Η Βία είναι καταδικαστέα από όπου και αν προέρχεται .-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου